بلاگ, مقالات آرایشی و بهداشتی

نکات مهم درباره خرید بی بی کرم و سی سی کرم

بی بی کرم و سی سی کرم

نکات مهم درباره خرید بی بی کرم و سی سی کرم

بی بی کرم چیست؟

بعضی افراد به دنبال کم کردن تعداد محصولات کاربردی برای مراقبت ،حفاظت و زیبایی از پوست خود هستند و دوست دارند بجای استفاده از چند محصول جداگانه ، یک محصول که مزایای مختلفی دارد را در برنامه روزانه خود قرار دهند .

بی‌بی کرم که با نام های بالم و کرم زیبایی نیز شناخته میشود ،انواع گوناگونی دارد و محصولی چند منظوره است که می توان به راحتی و به جای چند محصول از آن استفاده کرد چرا که مجموعه ای از لوازم آرایشی و محصولات مراقبت پوستی و ضد آفتاب ، پرایمر ، مرطوب کننده و مرطوب کننده‌های رنگی، مرطوب‌کننده های ضد پیری و فیلترهای ضدآفتاب و…. می باشد و هدف آن آب رسانی، مقابله با پیری پوست، محافظت‌ در برابر آفتاب و … است و درنتیجه هم نقش زیبایی و هم نقش مراقبتی دارد .شما میتونید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی  و همینطور اواع بی بی کرم و سی سی کرم را در سایت خانومناز خریداری فرمایید.

بی بی کرم

مزایای استفاده از بی بی کرم چیست؟

برای اینکه افراد بتوانند آرایشی سبک و طبیعی داشته باشند می توانند از بی بی کرم استفاده کنند.این نوع کرم بسیار سبک بوده ، به راحتی جذب پوست می شود، احساس سنگینی روی پوست نخواهد داشت و پوششی طبیعی و شفاف ایجاد می‌کند . از مهم‌ترین فواید استفاده از بیبی کرم چند منظوره بودن آن است .این کرم هم محصول آرایشی است و هم محصول مراقبتی و شامل انواع مختلفی از محصولات زیبایی می باشد که استفاده از آن باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها و هم‌چنین بهره بردن هم‌زمان از مزایای محصولات مختلف می شود . علاوه بر این ها ، استفاده از این محصول به افراد پوشش دهی مورد نیاز داده و باعث می شود جذب سریع و ظاهری طبیعی و سبک را تجربه کنند که استفاده یک لایه از آن هم موجب پوشاندن لک ها شده و هم به دلیل بافت سبکش موجب نفس کشیدن پوست می شود .

این کرم‌ها طیف رنگی متنوعی دارند که رنگ پوست را یکدست و لکه های صورت را می پوشاند .استفاده از این کرم برای همه افراد مناسب است .

معایب بی بی کرم چیست ؟

افرادی که پوست خشک دارند علاوه بر این محصول باید از مرطوب کننده ی دیگری هم برای مرطوب کردن پوستشان استفاده کنند زیرا خاصیت مرطوب کنندگی بی بی کرم به خوبی مرطوب کننده های مجزا نیست و مرطوب کنندگی مورد انتظار پوست خشک را به تنهایی برآورده نمی کند .

بهترین برند های بی بی کرم و سی سی کرم را در سایت خانومناز فراهم کنید.

بیبی کرم دارای فیلتر‌های ضدآفتاب است اما نمی‌تواند به اندازه کرم ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه ی ماوراء بنفش خورشید محافظت کند چون اکثر افراد از این کرم برای داشتن آرایش سبک بهره می برند و مقدار کمی از آن را روی پوست خود استفاده می کنند .پس باید برای مراقبت و حفاظت پوست حتما از کرم ضدآفتاب استفاده شود .

قبل و بعد بی بی کرم

انتخاب بی بی کرم مناسب

بی بی کرم انواع مختلفی دارد و هر فرد باید با توجه به نیازهای پوستی خود ، بهترین کرم را انتخاب کند . افرادی که پوستشان خشک است برای حفظ رطوبت و نرم شدن پوست باید از بی بی کرمی که خاصیت آبرسانی دارد استفاده کنند .

اگر پوست فرد چرب یا مختلط باشد ، باید از کرمی استفاده شود که بر پایه آب باشد ،هم چنین بدون چربی و مات بوده و میزان چربی را در پوست کنترل کند تا از براق شدن بیش از اندازه پوست جلوگیری کند و مانع از ایجاد جوش و منافذ پوست شود .

افرادی که پوست بسیار چربی دارند باید از محصولی که موجب تحریک پوست و حساسیت می شود خودداری کنند .

هم‌چنین بی بی کرم مناسب برای پوست روشن ، BB Cream SPF 30 به بالا و برای افراد با پوست تیره‌تر ، BB Cream SPF 15 می باشد .

فاکتور مهم دیگری که باید در انتخاب کرم درنظر گرفته شود رنگ پوست است و باید از میان بی‌بی کرم با رنگ‌های مختلف تولید رنگی را انتخاب کرد که هم با رنگ پوست بدن و گردن هماهنگ شده و هم باعث پوشش نواقص و طبیعی جلوه دادن آن شود .

طریقه استفاده  از بی بی کرم

از انواع مختلف این کرم ها می توان به عنوان زیرساز آرایشی و جایگزین کرم پودر استفاده کرد.

برای استفاده از این محصولات باید پوست تمیز باشد .
اگر جنس پوست صورت چرب باشد ممکن است مرطوب‌کننده موجود در بی بی کرم مورد نظر کافی باشد ، اما برای افراد با پوست معمولی یا خشک ، در صورت نیاز از مرطوب کننده دیگری بجز این محصول استفاده می شود .

سپس بی بی کرم به میزان مناسب روی پوست مالیده می شود .
اگر قرار است افراد برای مدت طولانی بیرون از منزل یا زیر آفتاب قرار گیرند یا آرایش سنگین تری نیاز دارند ، باید مقدار بیشتری از این کرم استفاده کرد .همچنین استفاده از یک لایه نازک این کرم به عنوان پرایمر پیش از مصرف کرم پودر ، از پوست محافظت می کند .
در مرحله بعد با استفاده از  ابزار مناسب یا انگشتان دست بی بی کرم روی صورت پخش می شود تا کرم به روی آن نشسته و ظاهری طبیعی به پوست بدهد .
درصورتی که فرد به دنبال پوشش‌دهی بیشتری است ، می توان از کرم پودر ، کانسیلر ،….. استفاده کرد .
توجه به این نکته ضروری است که  برای افرادی که  مدت طولانی در معرض آفتاب قرار می گیرند، باید علاوه بر این کرم ها ، یک کرم ضد آفتاب مناسب هم روی پوست زده شود .

سی سی کرم

سی سی کرم چیست ؟

سی سی کرم نسلی از کرم ها با ویژگی های متنوع قابلیت اصلاح رنگ پوست است در واقع این کرم علاوه بر پوشش‌دهی فوق العاده ، رنگ پوست را نیز یک‌ دست می‌کند .

منظور از اصلاح رنگ ، تنها تطابق کرم با رنگ پوست نیست ، بلکه این اصلاح کردن ، بیشتر به پنهان کردن و پوشاندن قسمت‌های مشکل‌ دار پوست مثل انواع لک‌های تیره ، کدری، قرمزی و بی‌حالی پوست اشاره دارد .

این کرم همچنین دارای خواص کرم‌های ضد آفتاب، کرم پودر و مرطوب‌کننده به طور همزمان می باشد .

هدف این محصول ، مناطق تغییر رنگ یافته پوست است تا لک‌های آن ها را بپوشاند. این کرم باعث حفاظت در مقابل آسیب‌های ناشی از نور خورشید می شود و دارای ترکیباتی مانند ویتامین C ، آنتی‌اکسیدان‌ها است که از پیر شدن پوست جلوگیری می کند .

سی‌ سی کرم علاوه ‌بر اصلاح رنگ پوست، باعث آبرسانی شده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند  پوست نیز می‌شود و چون چربی و احساس سنگینی کمتری نسبت به بی بی کرم دارد ، برای پوست چرب مناسب تر می باشد .

تغییرات سی سی کرم

مزایای استفاده از سی سی کرم

این کرم به دلیل داشتن خواص ضد پیری ،حفظ رطوبت پوست ،تصحیح رنگ صورت با محو کردن رنگ های غیرطبیعی ، بافت سبک ،حفظ سلامت پوست و زیبایی ، کاربرد به جای پرایمر ، پوشش دهی بالا و برطرف کردن ایرادات پوست بسیار پرطرفدار بوده و از آن برای داشتن آرایشی سبک و مراقبت از پوست صورت استفاده می شود .

معایب سی سی کرم

این محصول حاوی ترکیباتی مثل ویتامین C می باشد که ممکن است موجب بروز حساسیت و واکنش در افرادی که به این گونه مواد حساسیت دارند و به کرم واکنش دهد و دچار جوش و آکنه شود .

نحوه استفاده از سی سی کرم

ابتدا پوست کاملا تمیز و خشک می شود ..

سپس به مقدار مناسب از محصول روی نقاط مختلف پوست صورت پخش می شود .جهت اصلاح رنگ پوست ، باید برای قسمت‌هایی شامل سیاهی زیر چشم یا لکه ها و نقاطی که قصد پوشش آن‌ها را داریم ،از میزان بیشتری کرم استفاده شود ‌.

این روند را ادامه داده تا در نهایت به پوشش دهی مورد نظر رسیده و در غیر این صورت پس از سی سی کرم ، از کرم پودر یا پنکیک دلخواه هم بر روی آن استفاده می شود .

تفاوت بی بی و سی سی کرم

مقایسه بی بی کرم و سی سی کرم با کرم ضد آفتاب

هر سه این کرم ها از دسته محصولات مراقبتی پوست هستند که تفاوت آن ها در نقش و هدفشان می باشد . سی سی کرم به عنوان یک کرم رنگی با پوشش خوب به همراه مواد مرطوب کننده برای پوشاندن نقاط تیره، جای جوش‌ها و… استفاده می‌شود، در حالی که هدف اصلی کرم های ضدآفتاب محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب می باشد .

فرق بی بی و سی سی کرم

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم

در کل می توان گفت که این دو کرم تفاوت بسیار اندکی با یکدیگر داشته و یک بی بی کرم خوب تقریبا عملکردی مشابه سی سی کرم خواهد داشت .

هر دو این کرم ها دارای کرم ضدآفتاب ، پرایمر، کانسیلر و کرم پودر، خاصیت نرم کنندگی و مراقبتی بودن می باشند.

از سی سی کرم برای یکدست کردن و برطرف کردن تفاوت رنگ پوست صورت ناشی از عوامل مختلفی مثل آفتاب گرفتن یا لک های پوستی ،استفاده می شود . اما بیبی کرم در کنار تامین رطوبت پوست، قابلیت پوشانندگی دارد و میزان خوبی SPF فراهم میکند . بیبی کرمها کمی پوشش رنگی سنگین‌تری هستند و به همین دلیل به تنهایی و بدون نیاز به کرم پودر ، پوشش مناسبی روی سطح پوست ایجاد می کنند .

در حالی‌که سی سی کرم برای پنهان کردن نواقص و اصلاح رنگ پوست استفاده می شود و پوشش دهی بیشتری نسبت به این مشکلات پوستی دارد و نسبت به بی بی کرم ، بیشتر موجب جلوگیری از پیری پوست صورت می شود .

در نتیجه باید با در نظر گرفتن اهداف و انتظارات مورد نیاز و همچنین دانستن اینکه مواد تشکیل دهنده هر کدام از محصولات چیست ،به بهترین انتخاب از بین انواع مختلف کرم های آرایشی و مراقبت از پوست خواهیم رسید . در صورت تمایل لطفا مقالات دیگر ما را مطالعه کنید.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *