بلاگ, مقالات آرایشی و بهداشتی

لیفت ابرو چیست ؟

لیفت ابرو

لیفت ابرو چیست ؟

بروز تغییراتی مثل چروک های پوستی و افتادگی ابروها(به دلایل مختلفی مثل افزایش سن ، ژنتیک و …) باعث میشود چهره افراد ناراحت و خسته به نظر برسد .

برای خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به سایت خانومناز مراجعه کنید تا همیشه جوان به نظر برسید.
هم چنین عدم تقارن آنها تا حد زیادی تقارن کلی چهره را تحت الشعاع قرار می‌دهد .چرا که ابروها یکی از  اجزایی است که تاثیر زیادی  در  شاداب و باطراوت  نشان دادن چهره  دارد .
لیفت ابرو، عملی است که به منظور رفع افتادگی ابرو ، باز شدن چهره ، ازبین بردن خطوط پیشانی، خوش حالت کردن چشم ها و ابروها  ،کمک به ایجاد صورتی شاداب تر ، مرتب کردن تار های ابرو و کشیده کردن آن با توجه به انتخاب و شرایط افراد ،به سه روش دائم، نیمه دائم و موقت انجام می‌گیرد و میزان ماندگاری آن بستگی به روش انتخابی دارد .

انواع روش های لیفت ابرو

لیفت ابرو با مواد

لیفت ابرو با مواد

روش موقتی لیفت برای ابروها است که به راحتی با لوازم آرایشی مخصوص در آرایشگاه و با استفاده از مواد باکیفیت جهت جلوگیری از ریزش انجام می‌شود.

لیفت با مواد که روشی بدون درد برای اصلاح فرم ابروها است با استفاده از مواد ی مثل کراتین مایع، چسب و… باعث شکل‌هاشوری ابروها به سمت بالا و تقویت آنها می‌شود و دیگر نیازی به فرم دادن ابرو با استفاده از ژل و صابون نخواهد بود .لازم به ذکر است که لیفت ابرو علاوه بر زیباسازی ابرو‌ها و صورت، موجب تقویت ابرو‌ها نیز می‌شود.به این صورت که ابتدا ابرو‌ها با استفاده از براش مرتب شده ،سپس توسط چسب مخصوص لیفت، به بالا حالت داده شده و تثبیت می شود

لیفت-ابرو-با-تزریق-بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس

ساده‌ترین روش‌ برای لیفت ابرو تزریق بوتاکس است که با از کار انداختن عصب‌های پیشانی موجب رفع چروک ها و کشیدن ابرو به سمت بالا می شود . استفاده از بوتاکس اثربخشی سریعی دارد و فرایند انجام آن نیز کوتاه است .درعین حال نیاز به ترمیم دارد و ممکن است با درد و کبودی همراه باشد .

این روش بدون جراحی با سم بوتولینومو توسط پزشک متخصص انجام شده که در آن بوتاکس با استفاده از سوزن به عضلات مورد نظر ناحیه ابرو تزریق شده وپس از آن فرد می تواند بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردد.درصورت نیاز میتوان این روش را تکرار کرد .

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ

لیفت با نخ که توسط پزشک و با استفاده از نخ هایی که به مرور جذب پوست می شوند و حساسیت ایجاد نمی کنند، انجام میگیرد و ابروها بالا کشیده می‌شود .

جنس و اندازه نخ‌هایی که برای بالا کشیدن ابرو استفاده می شود با در نظر گرفتن افتادگی ابروها و انتظارات فرد در نظر گرفته می‌شود. پزشک متخصص روی پیشانی و اطراف ابروها نقاطی را که سوزن باید وارد و خارج شود را مشخص می کند . بی حسی ناحیه عمل با استفاده از بی حسی موضعی ، صورت می گیرد .

این روش حالت طبیعی چهره را حفظ می‌کند ،نیاز به بخیه دارد و ممکن است بعد از انجام فرایند ابروها نامتقارن بوده یا تورم ایجاد شود .

جراحی لیفت ابرو

انجام این روش زیر نظر پزشک متخصص و با هدف لیفت دائمی ابرو صورت می‌گیرد . پس از انجام جراحی ممکن است جای زخم و بخیه ، بی حسی موقت یا دائم در قسمت پیشانی یا ابرو و عدم تقارن آنها مشاهده شود .انواع جراحی لیفت ابرو شامل لیفت کلاسیک ،لیفت آندوسکوپی،لیفت محدود می باشد که همه آن ها لیفت دائمی محسوب می‌شوند.برای زیبایی و بهداشت پوست خود روی لینک کلیک کنید.

جراحی لیفت ابرو

جراحی لیفت سنتی یا کلاسیک

روشی قدیمی است که طی آن پوست را بصورت سرتاسری برش می دهند و آنرا بالا می کشند و اینگونه محل اجزای صورت تنظیم می شود یعنی هرکدام از عضلات مربوطه در محل مناسب قرار می‌گیرد .برش پوست به این صورت انجام میگیرد که بالای پوست سر در ناحیه‌ی بالاى گوش برش ایجاد شده که تا خط رویش مو و پیشانی ادامه مییابد و درنهایت این برش در ناحیه‌ی مقابل ، روی گوش ، تمام می شود . در آخر پس از تنظیم اجزا در جای متقارن ، پوستی که اضافه می آید برش می خورد و بخیه زده می شود .

لیفت ابرو آندوسکوپیک

روش اندوسکوپیک لیفت ابرو

روشی مدرن است که در آن برش صورت نمیگیرد یعنی لیفت ابرو به جای برش سرتاسری ، با چند برش کوچک در ناحیه‌ی رویش مو و پوست سر انجام میشود . به دلیل این که این برش ها کوچک هستند ،برای مشاهده ماهیچه ها باید از ابزار مخصوصی استفاده کرد .در آخر با استفاده از دستگاه دیگری تغییراتی که نیاز است انجام می‌شود. در این روش چون برش ایجاد شده در پوست بسیار کوچک است ، بهبودی سریع‌تر صورت می‌گیرد .

لیفت ابرو گیجگاهی

همان‌طور که از نامش پیداست ، در لیفت ابروی گیجگاهی تنها قسمت انتهای سمت هر دو گوش برش خورده و ترکیبی از دو روش قبل است .اثر لیفت گیجگاهی روی کاهش چروک های اطراف چشم است و بافت‌های ناحیه پیشانی را کمتر اصلاح می کند .

مزایای لیفت ابرو

روش های مختلف لیفت ابرو ،باعث جذابیت چهره می شوند . افتادگی پلک را تا حد زیادی جبران می‌کند و در نتیجه علاوه بر زیبا کردن ابروها و جوانسازی صورت ، حالت کشیده ای به چشمان فرد می بخشد .

معایب لیفت ابرو

برای انجام لیفت ابرو در صورتی که از محصولات بی‌کیفیت استفاده شود و یا فرد به مواد شیمیایی مورد استفاده حساس باشد ،امکان دارد با مشکلاتی نظیر ریزش مژه، حساسیت پوستی و یا بدلیل انجام جراحی جهت لیفت دائم با علائمی مثل درد و خونریزی ،بی حسی ،عدم تقارن و …. مواجه شود .

زیبایی لیفت ابرو

کدام روش‌ لیفت ابرو مناسب‌تر است؟

انتخاب بهترین روش به عوامل مختلفی مانند نظر پزشک متخصص، شدت افتادگی ،میزان چین و چروک ،زمان ماندگاری و هزینه آن بستگی دارد و هر شخص می تواند پس از مشورت با پزشک و با در نظر گرفتن شرایط خود ،بهترین روش را انتخاب کند .

لیفت ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

برای خانم ها و آقایانی که مشکلاتی مانند فرم نامنظم ، نازک و نامتناسب و افتاده دارند عمل بالاکشیدن ابروها با روش های دلخواه انجام می‌شود .

قیمت لیفت ابرو

در صورتی که تمایل به خواندن مقالات راه های خانگی مراقبت از پوست و روتین مراقبت از مو را دارید روی لینک کلیک کنید.

اگر بخواهیم قیمت لیفت را از ارزان به گران و روش های انتخابی دسته بندی کنیم ، در رده اول لیفت ابروی موقت سپس لیفت نیمه دائم‌ و درنهایت لیفت دایم قرار می گیرد .در لیفت ارزان ، فقط باید هزینه لوازم آرایشی مورد نظر پرداخته شود . لیفت نیمه دائم با توجه به تکنسین انتخابی و کیت مورد استفاده ، گرانتر از روش اول است و پر هزینه ترین تکنیک لیفت ابرو، یعنی لیفت دائم به پرداخت هزینه جراحی زیبایی نیاز دارد .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *