بلاگ, مقالات لباس زیر

خرید لباس زیر فانتزی زنانه

لباس زیر فانتزی زنانه

لباس زیر فانتزی زنانه برای خرید لباس زیر فانتزی زنانه باید نکات مهم مربوط به آن را بدانید در ضمن تاریخچه و معرفی کامل انواع لباس زیر در این مقاله میباشد پس با من همراه باشید تا اطلاعات کاملی ذر اختیار شما قرار دهم.

لباس زیر

تاریخچه و نکات مربوط به لباس زیر

استفاده از لباس زیر برای زنان از 450 سال پیش از میلاد مسیح در یونان باستان آغاز شد،البته در آن زمان با استفاده از پارچه و چرم از لباس زیر استفاده میکردند.لباس زیر توسط زنان برای پوشاندن برجستگی های بدن خود استفاده میشد.

در سال 1893 محصولی به نام سینه بند توسط ماری توکک به ثبت رسید که این محصول اولین طراحی مشابه با سوتین های امروزی بود که از دو کیسه مجزا برای هر سینه و بند هایی که از روی شانه ها میگذشت،بود.

نام دیگر لباس زیر زنانه،لانژری است که هم مردانه و هم عمده ی این پوشاک زنانه است که شامل سینه بند یا سوتین،شورت و لباس خواب و روپوش های سکسی و گن میباشد.البته که هرکدام تنوع بسیاری دارند..باتوجه به نظر سنجی انجام شده در آمریکا بیش از نیمی از زنان و مردان اعلام کردند که در طول زندگی خود از لباس زیر فانتزی زنانه و لباس زیر فانتزی مردانه استفاده کرده اند،یا بهتر بگویم از لانژری سکسی استفاده کردند.

انواع پارچه

جنس لباس زیر های زنانه ابریشم،ساتن،لاکرا،شیفون،توری و غیره است که پارچه های سبک،صاف،شفاف،تزیینی هستند.

بازار جهانی لباس زیر در سال 2003 حدود 30 میلیارد دلار تخمین زده شد که در سال 2005 سوتین و شورت حدود 80 درصد از بازار لباس زیر را تشکیل میدادند.

نکته:اولین و مهم ترین نکته ای که باید در نگهداری از لباس زیر مورد توجه قرار دهید این است مه لباس زیر را باید با دست بشویید و داخل ماشین لباسشویی نیندازید.
نکته:باید توجه داشته باشید به دلیل پروسه تولید لباس زیر خواه ناخواه لباس زیر دچار آلودگی میشود بنابر این پس از خرید لباس زیر مورد علاقه ی خود آن را با آب تقریبا گرم و مایع لباسشویی بشورید و در مقابل آفتاب قرار دهید.

خب تا همینجا نکات مهم مربوط به تاریخچه و معرفی لباس زیر گفته شد.

بازار عباس آباد

خرید لباس زیر آنلاین ارزان

برای خرید لباس زیر فانتزی زنانه  میتوانید به سایت خانومناز مراجعه کنید اما اگر به دنبال خرید حضوری لباس زیر زنانه و مردانه هستید باید به بازار بزرگ تهران و راسته عباس آباد در بازار 15 خرداد مراجعه کنید.

در این مرکز فروش خرید لباس زیر ارزان عمده با شانس تغییر لباس زیر در صورت فروش نکردن از محصولات انتخابتان روبرو هستید.بهتر بگویم اگر در انتخاب لباس زیر عمده دچار اشتباه شدید و محصولتان فروش نرفت میتوانید این لباس ها را پس داده و نمونه های دیگری انتخاب کنید،البته قبل از خرید با فروشنده طی کنید چون اکثر فروشگاه ها این قابلیت را دارا هستند.

اما به غیر از فروشگاه آنلاین خانومنار،کانال های تلگرامی فروشگاه های معروف لباس زیر عمده در جای جای ایران مثل قم و گناوه و تولیدی های اطراف تهران وجود دارد که پیشنهاد میکنم با کمی جستجو این فروشگاه ها را پیدا و خرید کنید.محصولات چه از سایت خانومناز و چه از این کانال ها به راحتی انتخاب و بدون حضور فیزیکی برای شما ارسال میشود.

کاستوم پرستاری

لباس زیر کاستوم چیست؟

لباس زیر کاستوم همان لباس زیر فانتزی زنانه هست که نشان دهنده و بیانگر یک شغل،ملیت،حرفه یا قومیت یا فعالیت میباشد مثل لباس زیر فانتزی و لباس زیر زنانه ست که زمینه و تم آن پرستاری یا پلیسی یا ست لباس زیر عروس … میباشد و موجب ایجاد شور حرارت در رابطه زوجین است.

خرید و هدیه دادن این نوع لباس ها نشانه توجه به شریک جنسی و زیبا بودن آن رابطه است برای خرید لباس زیر کاستوم زنانه و لباس زیر فانتزی دخترانه و ست لباس زیر فانتزی عروسکی لطفا روی لینک کلیک کنید سایت خرید لباس زیر زنانه فانتزی خانوم نار.

 

کاستوم عروس

 

انواع برند های لباس زیر ایرانی و خارجی

انوشه،شارمین،نیو،تی آر تی،آداک،رز،بارون از بهترین برند های ایرانی که قدمت خوبی دارند و از جمله بهترین برند های ایرانی بازار هستند و دارای تنوع رنگ ها و طراحی های مختلفی بوده اند و در زمینه ی صادرات هم فعال هستند.

و اما بهترین برند های خارجی لباس زیر شامل

برند لباس زیر ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت:میتوان این برند را بهترین و با کیفیت ترین برند لباس زیر جهان دانست برندی آمریکایی که البته در چین هم تولیدات خود را انجام میدهد و به سراسر جهان محصولات خود را عرضه میکند.

لاو سکرت:محصولات این برند با الگو برداری از ویکتوریا سکرت و در کشور چین تولید میشود.

آناتف:محصولات خود را در کشور چین تولید میکند.

کلوین کلین:این برند فعالیت خود را در زمینه مد و پوشاک گسترده کرده است،به غیر از فعالیت در زمینه تولید لباس زیر.

فرانکلی دارلینگ،اچ اند ام،میسترو،داماریس از جمله برند های برتر لباس زیر خارجی هستند.

اما سه برند برتر ترکیه ای لباس زیر شامل

برند لباس زیر پنتی

ان بی بی و آنیل و پنتی هستند که ترکیه در زمینه پوشاک بسیار حرفه ای و بزرگ میباشد و نیاز به توضیح بیشتر ندارد و این برند ها از جمله بهترین برند ها میباشند.

لباس زیرزنانه خاص

لباس زیر زنانه به لباسی گفته میشود که جهت حفظ سلامتی و  وتمیز نگه داشتن و در امان نگه داشتن اندام حساس بدن در برابر لباس اصلی در زیر لباس اصلی مورد استفاده قرار میگیرد.بهتر است لباس زیر زنانه هر روز تعویض شود یا از لباس زیر نخی استفاده شود.

دلایل تعویض روزانه لباس زیر خشک و تمیز نگه داشتن بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری و جلوگیری از ایجاد بوی بد و یا ایجاد عفونت و ایجاد جوش و آکنه میباشد.

لباس زیر از جمله مهم ترین بخش های پوشش خانم ها محسوب میشود و دلیل آن رابطه مستقیم با حفظ سلامتی و بهداشت میباشد.

از مهم ترین نکات خرید لباس زیر جنس لباس زیر است.

ست شورت و سوتین اسپرت

لباس زیر زنانه اسپرت شامل سوتین میشود که مدل های  آن نخی،کشی،جک دار،فنری،اسفنجی،نیم تنه ها هستند که در مواقع خاص از جمله ورزش،مهمانی،گردش و … که در سایز های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

برای خرید لباس زیر فانتزی زنانه توجه داشته باشید انتخاب سوتین های تنگ و گشاد هریک به نوبه خود سبب مشکلاتی از جمله ظاهر اندام شما خواهند شد پس در انتخاب سایز سوتین نهایت دقت را داشته باشید.

سوتینسوتینست شورت سوتینست شورت سوتین

سوتین تنگ سبب بروز مشکلات حاد در غدد داخلی سینه ها و خراشیدگی پوست و جا ماندن رد طرح و بند های سوتین روی اندام خواهد شد و اما برعکس سوتین گشاد سبب افتادگی سینه ها میشود گفتم که در جریان باشید و دقت لازم را در انتخاب سایز سوتین داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *