بلاگ, مقالات زیورآلات و بدلیجات

انواع زیورآلات و بدلیجات

انواع زیورآلات و بدلیجات شامل : پابند و دستبند و گوشواره و گردنبند،یا زنجیر ،آویز گردنبند ،آویز ساعت ،النگو ،تک پوش ، انگشتر ،حلقه ، اکسسوری ،جاسوییچی، لاکت و سنجاق سینه و…. می باشد که هر کدام دارای جنس های متفاوت و برندهای مختلف است .

 

  • در این مقاله خواهیم خواند
  • جنس انواع بدلیجات
  • بدلیجات مس
  • بدلیجات برنجی
  • بدلیجات استیل
  • و …
  • برند های بدلیجات
  • زیورآلات ژوپینگ
  • زیورآلات سواروسکی
  • و …

ابتدای مقاله باید عرض کنم

شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی زیور آلات خانوم ناز وارد سایت گالری بدلیجات شده و بدلیجات دخترانه شیک تهیه فرمایید.در حراج بدلیجات وارد سایت بدلیجات ارزان شده و زیور آلات عمده برای فروشگاه های خود فراهم آورید.

البته باید بگویم بدلیجات کیلویی برای خرید وجود دارد اما در سایت اکسسوری بدلیجات ما برندهای مختلف و معروف و زیورآلات خاص را می توانیدبصورت تک فروشی و یاعمده خریداری کنید.

جنس انواع بدلیجات

زیور آلات و بدلیجات جنس های مختلفی دارد و برندهایی که وجود دارد در انواع جنس های متفاوت محصولات خود را به بازار عرضه می کند . در این مقاله سعی می کنیم بطور کامل هر یک را برای شما توضیح دهیم .هر کدام از برندهای بدلیجات با توجه به کاربرد و کیفیتی که می خواهند جنس بدلیجات را مشخص می کند.بدنه اصلی بدلیجات از فلزهایی مانند : پالادیوم ، رادیوم ،پلاتین ، تنگستن ، استیل‌، تیتانیوم ، مس ، برنج هستند که به صورت تک فلز و یا ترکیب آنها ساخته می شود .حال هر کدام را کامل تر برای شما توضیح می دهیم .

انواع فلزات زیورآلات

بدلیجات و زیورآلات مس

مس فلزی است که بسیار نرم و با انعطاف بالا با رنگ های نارنجی یا قرمز می باشد که زمان طولانی است که در ساخت بدلیجات لوکس استفاده می شود.ممکن است روی فلز مس را با انواع مختلفی از روکش ها بپوشانند . امروزه با توجه به فواید فلز مس این نوع بدلیجات استقبال بیشتر مردم را شامل می شود.فلز مس یک فلز معدنی است که دارای خواص زیادی است که امروزه مورد استفاده زیادی قرار می گیرد و به زندگی ما بازگشته است.بدلیجات مسی رنگ ثابت هستند .قدمت استفاده از مس به عنوان ظروف مصرفی به هزاران سال پیش در ایرانیان بر می گردد .

 

بدلیجات و زیورآلات برنجی

یکی از محبوب ترین فلزها در ساخت بدلیجات فلز برنج است که ماهیت طلایی دارد و برای ساخت زیورآلات طرح طلا از جمله سرویس زیورآلات ، نیم ست زنانه برنجی و انگشتر برنجی مورد استفاده قرار گرفته و ماندگاری و دوام بالاتری نسبت به دیگر فلزات رنگ طلا دارد .در سایت گالری بدلیجات خانوم ناز نمونه هایی از این فلز در محصولات مشاهده می شود . فلز برنج از ترکیب روی و مس به وجود می آید

بدلیجات و زیورآلات استیلبدلیجات استیل

ابتدا می گویم در سایت بدلیجات فانتزی ما بدلیجات استیل با طرح های متنوع و زیبا و قیمتی باور نکردنی عرضه می گردد .روکش استیل از جمله ماندگار ترین زیورآلات و بدلیجات بازار است .در سایت خانوم ناز فروش بدلیجات رنگ ثابت انجام می شود .استیل دوام و عمر طولانی دارد و تغییر رنگ نمی دهد .و ضد زنگ و خوردگی است همنین خش بر نمی دارد .و حساسیت ایجاد نمی کند .قیمت بدلیجات استیل با توجه به نوع استیل استفاده شده و کیفیت استیل دارای قیمت های متفاوت است .استیل در محیط های دارای نمک مثل آب دریا هچ آسیبی نمی بیند .برخلاف نقره که آب دریا به آن آسیب می زند .

بدلیجات و زیورآلات تیتانیوم

تیتانیوم یک نوع روکش بدنه بدلیجات می باشد که برای جلای سفید رنگ بدلیجات عموما از تیتانیوم آب طلای سفید ، نقره و… استفاده می شود.تیتانیوم از آب طلای سفید ضعیف تر است ولی از روکش نقره قوی تر است .این فلز بسیار درخشان است اما پس از مدتی به دلیل استفاده زیاد روی پوست تغییر رنگ به رنگ سیاه می دهد.این فلز سفید رنگ است .

بدلیجات و زیورآلات تنگستن

از جمله جدیدترین فلزها برای ساخت بدلیجات تنگستن است . که به دلیل دوام و کیفیت فوق العاده بالایی که دارد کمی قیمت بالاتری نسبت به دیگر فلزات دارد .

بدلیجات و زیورآلات روکش طلا

روکش آب طلا از با کیفیت ترین و یا حتی گرانترین نوع روکش بدلیجات است که سبب تضمین کیفیت و جلوگیری از زنگ زدن و اکسیده شدن است .زمان زیادی است که از طلا برای تهیه زیورآلات زنانه استفاده می شود که با توجه به عیار طلای استفاده شده تفاوت در قیمت نهایی ایجاد خواهد شد .در روکش آب طلا دو رنگ سفید و طلایی تنوعی ایجاد می کند که در رنگ سفید آن فلزهایی همچون نیکل و یا پالادیوم با آن ترکیب می شود .باید معرفی کنم که بدلیجات برند ژوپینگ در واقع باکیفیت ترین زیورآلات با روکش آب طلا را ارایه می دهد .در روکش آب طلا طی یک فرایند به وسیله الکتریسیته لایه نازکی از طلا را بر روی سطوح بدلیجات اعمال می کنند.

بدلیجات و زیورآلات روکش نقره

برای افزایش دوام و کیفیت بدلیجات ساخته شده از نقره و یا به عنوان روکش بدلیجات روی فلز بدنه نقره به کار می رود استفاده از آب نقره سبب کاهش قیمت نهایی محصول می گردد .به دلیل مقاومت در مقابل زنگ زدگی و فرسایش در صنعت مد محبوبیت بالایی داردکه ظاهری زیبا و چشمگیر دارد.

بدلیجات و زیورآلات روکش رادیوم

از مرغوب ترین روکش بدلیجات می توان رادیوم را معرفی کرد که دوام بسیار زیادی دارد و برای افرادی که پوست حساس دارند بسیار مناسب است .درخشندگی این روکش زیاد است که به زیبایی روکش آب طلا است .گفتیم که برای افراد با پوست حساس این روکش مناسب است و حساسیت ایجاد نمی کند .بنابراین  براقیت و درخشش طبیعی جلب توجه می کند .همچنین مقاومت در برابر زنگ زدگی و تطابق با مواد دیگر این امکان را می دهد که آن را باسنگ های قیمتی و دیگر جواهرات ترکیب کنند .

بدلیجات و زیورآلات روکش پلاتین

این فلز بسیار با دوام و کمیاب است .پلاتین تغییر رنگ نمی دهد و اکسید نمی شود .این فلز بصورت خالص یا بصورت آلیاژ که ترکیبی از پلاتین با مس یا کبالت است در ساخت بدلیجات استفاده می شود .که آلیاژ آن مقاوم تر است و کمتر به صورت خالص استفاده می شود .

 

برند های بدلیجات

با توجه به افزایش قیمت طلا و تنوع سلیقه افراد بسیاری

از مردم زیورآلات و بدلیجات را جایگزین کرده اند .از این رو در این صنعت رشد چشمگیری مشاهده می شود و سالانه تعداد زیادی شرکت ها و برندهای جدید به وجود می آید . بنابراین رقابت در این صنعت بالا گرفت . این برندها محصولاتی دارند که تشخیص آنها از طلا بسیار سخت است . در ادامه بهترین برند بدلیجات در ایران و یا حتی جهان را به شما معرفی و هر کدام را توضیح خواهیم داد.از جمله برند هایی که بدلیجات لوکس و زیورآلات خاص تهیه و تولید می کنند معرفی خواهیم کرد .

بدلیجات ژوپینگ

یکی از بهترین برندها و معروف ترین برندهای بدلیجات که فروش بدلیجات رنگ ثابت و بدلیجات دخترانه مطابق با سلیقه آنهاتولید می کند برند ژوپینگ است که تنوع محصولات آن بسیار بالا بوده و تقریبا هرنوع اکسسوری با هر مدل می توانید در این برند پیدا کنید .

ژوپینگ جنس محصولات خود را از فلر مس با روکش آب طلا و یا رادیوم تولید و عرضه می کند . این برند محصولاتی که جنس نگین های آن از سنگهای قیمتی از جمله کریستال های سواروسکی است را عرضه می کند .و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند .

بدلیجات ژوپینگ

بدلیجات سواروسکی

این برند ساخت کشور اتریش است و فعالیت طولانی مدتی را در بین بهترین برند های جواهرات و بدلیجات و نگین های لوکس و الماس های مصنوعی قرار دارد . شهرت این برند به دلیل الماس هایی است که در اکسسوری های خود استفاده می کند که زیبایی خاصی دارد و چشم هر بیننده ای را به خود خیر می کند . باید بدانید که نگین های سواروسکی گوهر نیستند و ترکیبی از شیشه و عنصرهایی از شن و ماسه هستند که جلا داده می شوند .این برند فقط در زمینه بدلیجات و اکسسوری های تزیینی فعالیت ندارند .

بدلیجات تیفانی

گرانترین و لوکس ترین جواهرات در دنیا تیفانی می باشد و این برند آمریکایی و دارای خلاقیت و نوآوری در محصولات خود هستند .قیمت محصولات این برند بسیار بالاست .و جز برندهای لاکچری محسوب می شوند .

بدلیجات کارتیر

یکی از بهترین برندهای بدلیجات که مربوط به کشور فرانسه است و در سال 1847 در پاریس تاسیس و بدلیجات و جواهرات مخصوص به خود را با امضای خود تولید می کند .از جمله این محصولات ساعت و جواهرات گران قیمت می باشد. طراحی مد و جواهرات در جهان کمتر به سطح برند کارتیر رسیده اند . این برند یکی از معتبرترین طراحان جواهرات در جهان می باشد و طراحی های خاص و منحصر به فردی دارند .اما تنوع در این برند کم است و این یک نقطه ضعف این برند است.

بدلیجات مونت بلانک

آلمان کشور برند مونت بلانک که یکی از برندهای بدلیجات است می باشد. تم محصولات مونت بلانک تاریک و دارک که در میان جوانان و نوجوانان معروف است . این برند بدلیجات لوکس و زیورآلات خاص شامل دستبند ،گوشواره ، گردنبند ، حلقه ،دکمه سرآستین و گیره کراوات تولید و محصولات خود را با یک نشان ستاره سفید که حک می شود توزیع می کند .

بدلیجات شنل

برند شنل بیشتر در زمینه مد و فشن فعالیت می کند و برند لوکس در زمینه لباس و عطر و ادکلن و لوازم آرایشی می باشد این برند دست به ساخت اکسسوری و بدلیجات و جواهرات زده و با طراحی های متفاوت و جذاب زیورآلات خاص برای خاص پسندان را عرضه می کند .

بدلیجات استنلس استیلبرند استنلس استیل

این برند محصولات باکیفیت و محصولاتی با رنگ ثابت و بدون ایجاد حساسیت و با قیمت مناسب تولید و عرضه می کند که در بین برندهای مختلف طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرده است و در دنیا شهرت خاصی دارد .

بدلیجات JH JEWELRY

و اما برندی که محصولات آن ساخت کشور چین می باشد و در کشور ایران دارای محبوبیت زیاد و تامین کننده بزرگ است .همچنین این برند صادر کننده به اکثر مناطق جهان است .این محصولات از جنس کریستال و زیرکن و مروارید در طرح ها و مدل های مدرن و کلاسیک با قیمت بسیار مناسب در کشور ما و در آسیا دارای محبوبیت زیاد است.

بدلیجات ZJ و YSX

برای خرید زیورآلات عمده و زیور آلات دست ساز در حراج بدلیجات وارد سایت گالری بدلیجات با نام خانوم ناز شوید .اگر به دنبال محصولات YSX که یک برند چینی می باشد هستید و یا اگر به دنبال سایت بدلیجات ارزان هستید محصولات این برند که دارای کیفیت قابل قبولی هستند در سایت اکسسوری بدلیجات وارد شده و یاحتی زیورآلات عمده خریداری فرمایید.برند YSX بسیار مقرون به صرفه است و باید بدانید که کشور چین عمده تولیدات بدلیجات دنیا را تامین می کند . YSX هم نسبت به محصولات برندهای مختلفی که نام بردیم نیاز به نگه داری و مراقبت بیشتری دارد . همچنین جایگاه خوبی نزد مخاطبین دارد. این برند دارای تنوع بسیار زیاد و انواع محصولات با سلایق مختلف دارد . برای خرید بدلیجات دخترانه وارد سایت بدلیجات فانتزی خانوم ناز که لینک آن را در ابتدای و انتهای مقاله قرار دادیم شوید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *