بلاگ, مقالات آرایشی و بهداشتی

اسم لوازم آرایشی

لوازم آرایشی فانتزی

اسم لوازم آرایشی برای دسته بندی های مشخصی که وجود دارد بطور کامل در این مقاله برای شما شرح داده خواهد شد . ابتدا باید بگویم سایت لوازم آرایشی ارزان جهت فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی با نام خانوم ناز جهت خرید لوازم آرایشی کیوت در خدمت شما میباشد.

لوازم آرایشی فانتزی

در ادامه خواهید خواند

 

  • لیست لوازم آرایشی ضروری
  • آرایش صورت
  • آرایش چشم
  • آرایش ابرو
  • آرایش لب
  • لوازم آرایشی دخترانه
  • لوازم آرایشی فانتزی
  • اسم لوازم آرایشی معروف
  • لیست لوازم آرایشی پرفروش

لیست لوازم آرایشی ضروری

آرایش صورت

آرایش صورت

کرم پودر : به کمک کرم پودر می توان هرگونه لکه پوستی برای بی عیب و نقص نشان دادن پوست استفاده کرد. کرم پودرها از نوع مایع و ماتیکی ، کرم پودر فشرده ، کرم پودر پودری ، کرم پودر معدنی وجود دارد .

کانسیلر : کانسیلر هم برای پوشاندن لک ها و تیرگی های پوست و پنهان کردن عیوب پوست مورد استفاده قرار می گیرد . تفاوت کانسیلر و کرم پودر غلظت و پایداری کانسیلر نسبت به کرم پودر است و پوشش بیشتری ایجاد می کند .کانسیلر برای چشم و صورت در بازار موجود است. کانسیلرها در انواع جامد ، مایع و پودری در رنگهای متفاوت وجود دارد .برای خرید کانسیلر باید از بین رنگهای سبز ، زرد ، نارنجی و بنفش و البته با توجه به رنگ پوست انتخاب کرد.کانسیلرهای مایع تیرگی های زیر چشم را بطور مناسب می پوشاند .

پنکیک : نوع دیگری از لوازم آرایش صورت پنکیک ها هستند . پنکیک ها چربی پوست را می گیرند و مناسب پوست های چرب هستند.

کانتورینگ : برای برجسته سازی قسمت های مختلف صورت بوسیله خطای دید از کانتورینگ استفاده می شود . در واقع کانتورینگ یک تکنیک آرایشی است که می توان صورت را باریک تر ، برجسته تر و خوش فرم تر کرد . باید بدانید که قسمت هایی که می خواهید کوچک تر بنظر برسند باید تیره کرد و قسمت هایی که می خواهید برجسته باشد باید روشن تر کرد . کانتور پودری ، مایع و کرمی است .

هایلایتر : برای ایجاد درخشندگی بیشتر در قسمت هایی از صورت استفاده می شود .برای اینکه قسمتی از صورت خود را برجسته کنید از هایلایتر استفاده کنید . هایلایتر در آرایش صورت ضروری نیست و نقش مکمل را دارد و برعکس برنزر می باشد. هایلایتر در واقع مکمل کانتورینگ است .در سه نوع پودری ، مایع و کرمی در بازار موجود می باشد . برای اینکه آرایش طبیعی داشته باشید همانند کانتورینگ از نوع پودری آن استفاده کنید تا طبیعی تر به نظر برسید.

برنزر : برنزرها لوازم آٰرایشی هستند که برای تیره کردن پوست استفاده می شود .بهتر است که با توجه به رنگ پوستتان برنزر را انتخاب کنید تا زیاد صورتتان تیره و لاغر بنظر نرسد.برنزرها برای استفاده تمام صورت می باشد برخلاف کانتورینگ . بهتر است یک یا دو درجه تیره تر از پوستتان برنزر را انتخاب کنید.

رژگونه : نوع دیگری از لوازم آرایش صورت رژگونه ها هستند که بسیار محبوب هستند .در انواع مایع ، خمیری یا پودری در دسترس است و به گونه ها رنگ و جلوه طبیعی می دهد. به کمک رژگونه حتی به تنهایی جلوه خاص و طبیعی بصورت خود خواهید داد .

آرایش لبآرایش لب

پرایمر لب :‌پرایمر لب آبرسانی مناسب برای لب هایی که در اثر استفاده از رژلب خشک شده اند می باشد و باعث دوام بیشتر رژلب می باشد.

رژ لب : شاید جذاب ترین و محبوب ترین لوازم آرایشی رژلب باشد که در انواع مایع ، جامد بصورت مات و براق و ضد آب در بازار موجود است .

برق لب : برای درخشش و براق شدن لب ها پس از استفاده از رژلب از برق لب استفاده می شود که گاهی طعم دار و گاهی ساده هستند .

خط لب : قبل از زدن رژلب برای مشخص کردن حریم رژلب از خط لب استفاده می شود .از خط لب برای برجسته کردن لب ها استفاده می شود .توجه داشته باشید که رنگ خط لب و رژلب مناسب باشد تا کادر دهی درست انجام شود .

لاک لب : یکی از جدیدترین لوازم آرایش که از خشک شدن لب ها جلوگیری می کند و آنها را مرطوب می کند که انواع مایع و ژل آن وجود دارد که طولانی مدت بر روی لب باقی می ماند و در بافت لب نفوذ می کند و احتمال کمرنگ شدن نسبت به رژلب کمتر است .

آرایش چشم

پرایمر چشم : از پرایمر چشم قبل از آرایش چشم استفاده می شود که نوعی کرم است .سبب یک دست شدن پوست پلک ها شده تا آرایش چشم به درستی انجام شود و سایه زدن راحت تر باشد. این محصول به طور اختصاصی برای چشم ها طراحی و تولید شده است که سبب گرفتن چربی پلک ها می شود و ماندگاری آرایش چشم را بالا ببرد .

خط چشم : خط چشم ها در 4 نوع مدادی ، مایع ، ژلی و پودری برای هر سلیقه ای موجود است که بوسیله آن فرم خاصی به چشم ها می دهیم و چشم ها را زیباتر می کنیم .البته زدن خط چشم مهارت می خواهد .

ریمل : یکی از مهم ترین لوازم آرایش دخترانه ریمل ها هستند که عضو جدایی ناپذیر از لیست لوازم آرایشی دخترانه می باشد.به کمک ریمل به مژه ها حالت زیبا می دهیم و آنها را ضخیم تر ، بلندتر و تیره تر می کنیم که معمولا مایع هستند .

فر مژه : از فرمژه برای حالت دادن به مژه ها از قسمت ریشه تا انتهای مژه استفاده می شود و یکی از وسیله های مخصوص آرایش چشم است .

سایه چشم : همانطو که از اسم آن مشخص است این محصول بصورت پودری برای جلوه دادن به چشم ها در قسمت پلکها استفاده می شود و در رنگهای متنوعی وجود دارد . سایه چشم ها باید در پک کامل لوازم آرایشی دخترانه یافت شود .

آرایش ابرو

مداد ابرو : برای پرتر کردن و رنگ دادن به ابروها از مداد ابرو استفاده می شود .رنگ مداد ابرو باید متناسب با رنگ ابرو باشد تا جلوه ای طبیعی تر به ابروها بدهد .یکی از جدیدترین لوازم آرایشی مداد هاشور ابرو و ماژیک ابرو می باشد که بصورت خط های ریز شبیه به تارهای ابرو است .

ریمل ابرو : ریمل ابرو برای حالت دادن به ابروها استفاده می شود و ابروها را پر پشت نشان می دهد .

سایه ابرو : همانند مداد ابرو سایه ابرو هم برای پر کردن فواصل بین تارهای ابرو استفاده می شود .

در این مقاله لیست لوازم آرایشی پر فروش تا به اینجا برای شما شرح داده شد در ادامه مقاله عکس لوازم آرایشی لاکچری و اسم لوازم آرایشی معروف و همچنین لیست کامل لوازم آرایشی برای مغازه برای شما عزیزان شرح داده خواهد شد .

لوازم آرایشی دخترانه

اسم لوازم آرایشی مورد نیاز یک دختر نوجوان شامل : مرطوب کننده و ضد آفتاب ، بی بی کرم ، پنکیک ، رژگونه ، کانسیلر ، سایه چشم ، ریمل ، رژلب ، بالم لب می باشد . دختران نوجوان باید بدانند که پس از هر آرایش صورت خود را کامل بشویند و از محصولات بهداشتی همچون تونر برای پاکسازی پوست بعد از آرایش استفاده نمایند .

لوازم آرایشی دخترانه

دختران نوجوان باید بدانند که در آرایش کردن زیاده روی نکنند بی بی کرم ها هم مرطوب کننده و هم ضد آفتاب هستند که جایگزین مناسبی برای کرم پودرها در آرایش دختران می باشد .

کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب از واجبات آرایش دختران نوجوان است .

اگر تمایلی به استفاده از بی بی کرم ندارید می توانید با استفاده از پنکیک پوست خود را تا حدی صاف و یک دست کنید .توجه داشته باشید در آرایش دخترانه باید بطور طبیعی بنظر برسید.رژ گونه عامل جدایی ناپذیر در آرایش دخترانه است . رنگ های صورتی و هلویی برای رژ گونه دخترانه مناسب می باشد.

زیاده روی نکنید .برای پوشاندن تیرگی چشم و جای جوش ها از کانسیلر استفاده کنید اما از کانسیلر سبک و فاقد چربی تا بیشتر جوش نزنید بعد از استفاده از کانسیلر آن را محو کنید .شما می توانید برای آرایش چشم از پالت سایه چشم استفاده کنید .

برای خرید لوازم آرایشی دخترانه می توانید به سایت لوازم آرایشی خانوم ناز مراجعه فرمایید.همانطور که گفته شد ریمل یکی از لوازم آرایشی دخترانه می باشد .ریمل خوب نباید مژه ها را بهم بچسباند یا به زیر چشم ریزش کند .در انتخاب رژلب رنگ های نود ، صورتی ، هلویی و مرجانی پیشنهاد می شود .نوع مایع و جامد رژلب انتخاب خودتان است .

شما می توانید بالم لب را جایگزین رژلب کنید تا هم لبهایی نرم تر و مرطوب تر و در عین حال رنگی طبیعی تر داشته باشید.

لوازم آرایشی فانتزیلوازم آرایشی دخترانه

برای خرید لوازم آرایشی فانتزی وارد سایت خانوم ناز شوید و با توجه به دسته بندی های موجود محصول خود را سرچ کنید .معمولا لوازم آرایشی فانتزی برای دختران نوجوان جذابیت خاصی دارد .بنابراین این لوازم آرایشی فانتزی در دسترس دختران نوجوان می باشد.در این سایت بسیاری لوازم آرایشی فانتزی موجود می باشد فقط کافیست کمی وقت گذاشته و این محصولات را جستجو کنید .این محصولات از قبیل تینت لب شامپاینی ، برق لب عروسکی ،عطرهای آدامس خرسی ،لاک دوقلو یونیکورن ، پالت سایه چشم تایستانی ، بالم لب مکعبی ، تینت لب بستنی و بسیاری محصول دیگر می باشد.

اسم لوازم آرایشی معروف

برند مکبرند لوازم آرایشی مک

، برند هدی بیوتیبرند هدی بیوتی

، برند نارس ، برند استی لادر ، برند گرلن ، برند شیگلم ، برند بنفیت ،برند آرت اسکین ،برند اوریفلیم ، برند دبالم ، برند آناستازیا برند NYX ، برند شنل ، برند دیور ، برند لور آل ، برند MY ، برند میبلین ، برند لانکوم ، برند باربری ، برند کلارنس ،‌برند ایو سن لورن ، برند جیوانچی، برند رولون ،برند کلینیک ، برند شیسیدو ،‌ برند صفورا ، برند نارس ، برند این لی ، برند کالیستا این برند ها برترین های خارجی و ایرانی به شما معرفی شد . که هر کدام در محصول خاصی ممکن است معروف باشد .از جمله کرم پودر مک ، ریمل کالیستا ….

برند شنلبرند دیور

 

لیست لوازم آرایشی پر فروش

رژلب ،رژلب

 

 

لاک ناخن ،لاک ناخن

 

 

ریملریمل مژه

 

 

خط چشمخط چشم

 

 

جز پرفروشترین محصولات در ایران می باشد.

رژلب آرت اسکین و میبلین ، رژلب هندیان ، بیولیس پر فروش ترین های رژ لب هستند .

لاک ناخن هدی بیوتی ، هوهورز جز پر فروش ترین های لاک ناخن می باشد.

ریمل اسنس ، کالیستا ،اوریفلم ، مک ،فلورمار،ورسای ویولت جز پرفروش های ریمل است .

خط چشم آرت اسکین ، میس کورینا و خط چشم های کوزه ای جز پر فروش های خط چشم می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *